Milé ženy,

 

s radostí vám ve Studiu Živa nabízím možnost seznámit se s Hormonální jógovou terapií pro ženy podle Dinah Rodrigues.

Můžete se ji naučit při víkendovém semináři nebo měsíčním docházkovém kurzu. 

 

Sama cvičím hormonální jógu více než devět let a moje vlastní zkušenost i zkušenosti mých klientek mě stále přesvědčují o jejích příznivých účincích na ženské zdraví a o tom, jak pozitivně ovlivňuje pohodu našeho těla i psychiku, jak jinak a lépe se s HJ můžeme cítit.

 

Autorkou hormonální jógové terapie je Dinah Rodrigues, která se zkoumání účinků této metody, podložených také vědeckými studiemi s velmi pozitivními výsledky, věnuje již několik desítek let. Ona sama je ve svých 94 letech živoucím důkazem toho, jak prospěšná a účinná hormonální jóga je. Je mi radostí a ctí být její přímou žákyní, učit Hormonální jógu další ženy a radovat se z výsledků jejich cvičení.

 

 

 

 

Praxe hormonální jógy obnáší pravidelné cvičení sestavy jógových cviků doplněných o dechové a jiné techniky, díky kterým působí na žlázy s vnitřní sekrecí (hlavně vaječníky, štítnou žlázu a hypofýzu) a pomáhá harmonizovat ženský hormonální systém. Sestava je dynamická, a proto oslovuje i ženy, které vnímají klasickou jógu jako „příliš pomalou“.

Cvičení sestavy pozitivně ovlivňuje nejen fyzickou rovinu našeho těla, ale působí také v rovině mentální a emocionální, psychicky se cítíme díky cvičení lépe.

  

HORMONÁLNÍ JÓGA POMÁHÁ ŘEŠIT TYTO POTÍŽE:

  • nepříjemné symptomy menopauzy jako jsou návaly horka, suché sliznice apod.(a pomáhá předcházet zdravotním potížím, které s menopauzou mohou být spojené jako je například osteoporóza)
  • předčasnou menopauzu
  • nepravidelné cykly 
  • ztrátu menstruace a ovulace
  • neplodnost
  • cysty na vaječnících a polycystické vaječníky
  • bolestivou menstruaci a premenstruační syndrom
  • inkontinenci
  • nedostatečnou funkci štítné žlázy
  • nízké libido
  • syndrom karpálního tunelu
  • emocionální nestabilitu způsobenou hormonální nerovnováhou, nespavost, bolesti hlavy, úzkosti a deprese a také panický syndrom
  • a jiné potíže z důvodu nízké hladiny hormonů jako je padání vlasů, suchá pleť, lámavé nehty či akné
  • pozitivně ovlivňuje naši imunitu, regeneruje tělo a má omlazující účinky 

 

HJ se naučíte buď během víkendového semináře, nebo v průběhu docházkového kurzu, a pak ji budete schopna cvičit sama doma, a můžete i dále cvičit pod mým vedením při opakovacích online lekcích.

Na semináři se naučíte celou sestavu Hormonální jógové terapie podle Dinah Rodrigues a navíc také dechové a jiné techniky proti stresu, které jsou prospěšné pro všechny, bez ohledu na to, zda trpí nějakými hormonálně podmíněnými problémy nebo ne.  Ze semináře si také odnesete podrobné materiály, kde je vše, co budeme probírat a praktikovat přesně popsáno, abyste měla oporu pro cvičení doma, než si vše zafixujete a budete cvičit z paměti.

 Obsah semináře i kurzu je tento:

  • Úvodní seznámení s Hormonální jógou a pojmy.
  • Základní techniky, které se v sestavě používají.
  • Sestava krok za krokem, cvik po cviku.
  • Opakování sestavy během semináře ještě dvakrát.
  • Dechové a antistresové cviky a techniky.

 Konkrétní časový průběh víkendového semináře se řídí i polední pauzou, po které se věnujeme dechu a antistresu, abychom nechaly tělo po jídle odpočinout a hned ho aktivně nezatěžovaly. Během semináře jsou zařazovány i kratší přestávky a také vždy máme prostor na otázky a sdílení k tématu. Seminář je naplněný, ale užijete si i odpočinek a relaxace, které jsou součástí i samotné sestavy HJT. Výuka v měsíčním kurzu začíná v prvních lekcích naučením sestavy a v dalších pokračuje jejím opakováním a také antistresem.

 

Pokud se budete chtít na cokoliv ohledně HJT, kurzů a seminářů zeptat, napište mi prosím na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

 

 Těším se na vás

Šárka Vorlová

 

 

 

 

 

 

INFORMACE PRO HORMONÁLNÍ JOGÍNKY k pánevnímu dnu

  

Milé ženy,

 

protože cvičíte Hormonální jógu, bude pro vás blízké i téma pánevního dna, které taky jako HJ pozitivně ovlivňuje naše ženské zdraví,

ale trochu jinak, více ženskou cestou a do hloubky.

Dokonce do sestavy HJ patří, protože jeho správná aktivace je tím nejlepším provedením Múlabandhy.

 

S oběma metodami pracuji už více let a zjistila jsem, že se krásně doplňují. Ženy se hodně ptají, jaký je mezi nimi rozdíl a co jim přinese  práce s pánevním dnem jiného než HJ?

HJ je zaměřena na hormonální systém, harmonizuje ho a má i celkově mnoho skvělých účinků, mj. i harmonizačních. Je to ale sestava, která tělo spíše i přes svou harmonizaci aktivuje, nevede nás čistě ženským směrem. Práce s pánevním dnem je naopak zcela ženskou cestou dovnitř, cestou ponoru a pochopení. A i samotná práce se svaly se děje jemným ženským způsobem. Konečně získáme pocit, že jsme V NAŠÍ PÁNVI OPRAVDU DOMA. Právě vnímání těla je tou pravou branou k naší ženskosti a ženskému zdraví.              

Se znalostí práce s pánevním dnem je i samotné cvičení HJ jiné. Z mé zkušenosti více ženské.

   

Pro jakékoliv dotazy a přihlášení mi prosím napište na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Těším se na vás.